Eén inlog voor alle bibliotheekdiensten
Eén inlog voor alle bibliotheekdiensten vanaf 26 juni
Op al onze bibliotheekdiensten kun je nu inloggen met één account. Dus geen apart account voor de Online Bibliotheek, Mijn menu of voor het inloggen op de publieke pc's in de vestigingen. Vanaf nu kun je inloggen met één inlog!
Al onze leden, die geregistreerd zijn in ons systeem met een e-mailadres, hebben een e-mail gekregen met een nieuwe gebruikersnaam. Hiermee kun je inloggen bij de Online Bibliotheek en in Mijn Menu.
-
Ga naar de Online Bibliotheek of Mijn Menu
Log in met je gekregen gebruikersnaam en je eigen wachtwoord.
-
Lukt het inloggen niet?
Vraag opnieuw uw wachtwoord aan. Je krijgt dan een e-mail met het resetten van je wachtwoord.
Geen mail ontvangen? Controleer je spam inbox of wacht nog even 5 minuten. Er kan soms even duren voordat de e-mail aankomt.
-
Maak een nieuw wachtwoord aan en probeer opnieuw in te loggen.
Lukt het nog niet? Neem dan contact op met de klantenservice. Het kan wel eventjes duren omdat het op dit moment erg druk is.
Update meldingen en storingen
Problemen met inloggen
Je wordt steeds uitgelogd
Items in Mijn Menu niet altijd zichtbaar
Melding ‘Dit product zit niet in je abonnement’
Veelgestelde vragen
Geen e-mail ontvangen?
Wanneer jij van ons een e-mail verwacht, maar niet ontvangt, neem dan eerst een kijkje bij je spam-berichten. Om mogelijke typefouten uit te sluiten, kun je het wachtwoord of gebruikersnaam eventueel nogmaals opvragen.
Als dat ook niet helpt, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice 088 - 16 56 123 of kom langs in je eigen bibliotheekvestiging.
Wachtwoord vergeten?
Geen zorgen, dat kan iedereen gebeuren! Je kunt hier een nieuw wachtwoord aanmaken.
Gebruikersnaam vergeten?
Wij staan klaar om je te helpen. Je kunt hier je gebruikersnaam opvragen.
Je inloggegevens wijzigen?
Dat kan. Je kunt je inloggegevens makkelijk zelf veranderen bij "mijn menu" op de website van de bibliotheek.
Waarom is het inlogscherm aangepast?
Alle Nederlandse bibliotheken schakelen geleidelijk over naar één gezamenlijk inlogsysteem. Dit maakt inloggen niet alleen veiliger, maar ook gemakkelijker. Daarom is de toegang en het inlogscherm aangepast.
Ik ga verhuizen, wat moet ik doen?
Als je gaat verhuizen naar een andere regio, dan schrijf je je uit bij je oude bibliotheek en schrijf je weer in bij je nieuwe bibliotheek. Je gebruikersnaam en wachtwoord verhuizen met je mee. Dus de medewerkers van de bibliotheek kunnen direct weer je gegevens koppelen aan je nieuwe lidmaatschap.