Op zaterdag zijn wij het beste per whatsapp bereikbaar (06-15127202), of kom langs in één van onze vestigingen.

Eén inlog voor alle bibliotheekdiensten

terug naar Klantenservice

Eén inlog voor alle bibliotheekdiensten vanaf 26 juni

Op al onze bibliotheekdiensten kun je nu inloggen met één account. Dus geen apart account voor de Online Bibliotheek, Mijn menu of voor het inloggen op de publieke pc's in de vestigingen. Vanaf nu kun je inloggen met één inlog!

Al onze leden, die geregistreerd zijn in ons systeem met een e-mailadres, hebben een e-mail gekregen met een nieuwe gebruikersnaam. Hiermee kun je inloggen bij de Online Bibliotheek en in Mijn Menu.  

 


  1. Ga naar de Online Bibliotheek of Mijn Menu

    Log in met je gekregen gebruikersnaam en je eigen wachtwoord. 

  2. Lukt het inloggen niet?

    Vraag opnieuw uw wachtwoord aan. Je krijgt dan een e-mail met het resetten van je wachtwoord. 

    Geen mail ontvangen? Controleer je spam inbox of wacht nog even 5 minuten. Er kan soms even duren voordat de e-mail aankomt. 

  3. Maak een nieuw wachtwoord aan en probeer opnieuw in te loggen.

    Lukt het nog niet? Neem dan contact op met de klantenservice. Het kan wel eventjes duren omdat het op dit moment erg druk is. 


Update meldingen en storingen

Problemen met inloggen

Als je moeite hebt bij het inloggen omdat je wachtwoord of gebruikersnaam niet (meer) klopt, kun je de instructies volgen op de pagina ‘Hulp bij inloggen’. 

Je wordt steeds uitgelogd

Door een update van de online bibliotheek-app en de Wise-app worden sommige leners opeens uitgelogd. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. 

Items in Mijn Menu niet altijd zichtbaar

Een aantal items die je kon terug vinden in Mijn Menu, zoals de Aanwinsten, zijn op dit moment niet beschikbaar. 

Melding ‘Dit product zit niet in je abonnement’

Sommige leden krijgen na het inloggen onterecht de melding dat de online Bibliotheek niet toegankelijk is met hun abonnement. Dit technische probleem is bij ons bekend. We werken op dit moment hard aan een oplossing. We begrijpen dat deze situatie erg vervelend is. We vragen om je begrip en geduld terwijl we aan een oplossing werken. Via onze website houden we je op de hoogte van de laatste stand van zaken


Veelgestelde vragen


Geen e-mail ontvangen?

Wanneer jij van ons een e-mail verwacht, maar niet ontvangt, neem dan eerst een kijkje bij je spam-berichten. Om mogelijke typefouten uit te sluiten, kun je het wachtwoord of gebruikersnaam eventueel nogmaals opvragen.

Als dat ook niet helpt, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice 088 - 16 56 123 of kom langs in je eigen bibliotheekvestiging.

Wachtwoord vergeten?

Geen zorgen, dat kan iedereen gebeuren! Je kunt hier een nieuw wachtwoord aanmaken.

Gebruikersnaam vergeten?

Wij staan klaar om je te helpen. Je kunt hier je gebruikersnaam opvragen.

Je inloggegevens wijzigen?

Dat kan. Je kunt je inloggegevens makkelijk zelf veranderen bij "mijn menu" op de website van de bibliotheek.

Waarom is het inlogscherm aangepast?

Alle Nederlandse bibliotheken schakelen geleidelijk over naar één gezamenlijk inlogsysteem. Dit maakt inloggen niet alleen veiliger, maar ook gemakkelijker. Daarom is de toegang en het inlogscherm aangepast.

Ik ga verhuizen, wat moet ik doen?

Als je gaat verhuizen naar een andere regio, dan schrijf je je uit bij je oude bibliotheek en schrijf je weer in bij je nieuwe bibliotheek. Je gebruikersnaam en wachtwoord verhuizen met je mee. Dus de medewerkers van de bibliotheek kunnen direct weer je gegevens koppelen aan je nieuwe lidmaatschap.  


Hulp nodig bij inloggen?

Kom je er niet uit en heb je toch even wat hulp nodig bij het inloggen? Kijk of je het antwoord hieronder kunt vinden bij onze veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via 088 - 16 56 123 of kom langs in de bibliotheek.

Kijk waar de bibliotheek bij jou in de buurt is


Zoek een Bibliotheek bij jou in de buurt